Direktlänk till inlägg 10 april 2010

Min första blogg

Av Ebba - 10 april 2010 14:10

En grå och trist dag börjar jag denna blogg. Har inget annat för mig just nu så jag kan lika gärna börja blogga nu. Har funderat länge på att starta en blogg men det har inte blivit något av det. Nu, äntligen, fick jag tips om en bra sida från min vän L som också bloggar här att det här var en bra sida. Då provar vi då! Än så länge håller jag på att lära mig hur man gör...färgerna kommer att ändras lite allt eftersom jag testar nya varianter. Det här blir spännande!

 
 
Baronen

Baronen

10 april 2010 19:34

Bra start! :D

http://www.myspace.com/thebaronslair

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Ebba - 24 maj 2010 13:47

Förra veckan gick jag introduktion på det jobbet som jag ska vikariera på i sommar. Det är ett äldreboende där de som bor behöver hjälp med det mesta. Det skiljer sig rätt mycket från att vara svetsare på Volvo kan man lungt säga. Men det är bara m...

MAT

Av Ebba - 10 maj 2010 14:54

Jag har en sak jag måste erkänna:  Jag älskar att läsa recept! Många gånger slår jag på tv'n bara för att se ett matprogram. Speciellt kul är det när folk tävlar i matlagning som i Top Chef eller Masterchef då man verkligen får följa "vanliga" männis...

Av Ebba - 8 maj 2010 17:15


Igår var det min födelsedag. Ju äldre man blir desto mindre stök vill man ha runt födelsedagar. Det ska vara enkelt. Men, det är klart att helt utan firande vill man ju inte vara. Det har funnits födelsedagar då ingen hört av sig och ingen kommit för...

Av Ebba - 30 april 2010 20:54

Har man haft mycket att göra så måste det komma dagar då man tar det lugnare. Nu har jag haft en hel vecka då jag varit igång, tagit beslut och ringt till folk och berättat. Det är nog det som är jobbigast. Att ta hand om allt runtomkring så att alla...

Av Ebba - 28 april 2010 16:44

De senaste dagarnas jobb att fylla i CV på alla olika ställen har börjat ge resultat. Jag har fått en anställningsitervju den 3 maj. Jag har alltså inte fått något jobb, men ändå blev jag jätteglad. Kanske behöver jag inte svälta och leva på vatten o...

Presentation

Lite om mig...

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28
29
30
<<<
April 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards